مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 07:552022-12-12اقتصادي

شرایط اعطای تسهیلات انتقال فناوری به شرکت ها از سوی وزارت علوم


مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: محصولات فناورانه ای که در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و فن بازار موفق به عقد قرارداد تجاری گسازی شوند، - مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: محصولات فناورانه ای که در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و فن بازار موفق به عقد قرارداد تجاری گسازی شوند، مشمول تسهیلات وزارت علوم خواهند شد.

دکتر امید رضایی فرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه هایی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و فن بازار، افزود: این تفاهم نامه ها در راستای اعطای یارانه تجاری سازی است که به محصولات تولید شده در واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان اعطا می شود.

وی ادامه داد: محصولات مشمول یارانه تجاری سازی، محصولاتی هستند که دارای مشتری هستند و این تسهیلات بلاعوض است که به منظور تشویق سرمایه گذاران بر روی محصولات ساخت داخل پرداخت می شود.

رضایی فرد با بیان اینکه برای اعطای این تسهیلات، فراخوانی منشر شده است، یادآور شد: در سامانه ای که به این منظور ایجاد کردیم، تاکنون 1400 محصول و نیاز فناورانه به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اعطای تسهیلات انتقال فناوری به شرکت ها از سوی وزارت علوم

شرایط اعطای تسهیلات انتقال فناوری به شرکت ها از سوی وزارت علوم