مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-12اقتصادي

همدان در ذخیره سازی گندم جزء استان های برتر کشور است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: در بحث ذخیره سازی گندم خوشبختانه استان همدان مشکلی ندارد و جزء استان های برتر سطح کشور است.

- حسین خوانساری دوشنبه 21 آذرماه در کارگروه آرد و نان شهرستان رزن، اظهار کرد: وظیفه اداره غله تامین پنج قلم کالای اساسی استان برای ذخیره سازی و تامین بوده که در همین رابطه وضعیت ذخیره سازی روغن و برنج استان نیز بسیار خوب است و دغدغه ای نداریم.

وی در ادامه با اشاره به طرح کشت قراردادی گندم تصریح کرد: در حال حاضر به صورت تیمی اداره غله در حال ثبت قراردادی کشاورزان بوده که در این رابطه تاکنون بیش از 900 هکتار از کشت آبی سطح استان ثبت شده و باید این میزان ثبت ها به 72 هزار هکتار برسد.

خوانساری یادآور شد: دولت به منظور حمایت از کشاورزان و رضایتمندی آنها به گندم کارانی که در قالب کشت قراردادی، محصول خود را به مراکز تحویل گیری اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ارائه دهند به ازای هر تن گندم تحویلی مبلغ یک میلیون ریال کمک هزینه حمل از مزرعه تا مراکز تعیین شده پرداخت می کند.

وی در ادامه با اشاره به روستاهای فاقد نانوایی دور دست سطح شهرستان رزن تصریح کرد: روستاهایی که دارای 650 تا 700 نفر جمعیت باشند برای این روستاها جواز نانوایی صادر خواهد شد ضمن اینکه اگر دو روستا در جوار یکدیگر نیز دارای این تعداد جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در ذخیره سازی گندم جزء استان های برتر کشور است

همدان در ذخیره سازی گندم جزء استان های برتر کشور است