مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 23:502022-12-12اقتصادي

تبلیغ علیه ایران با عباراتی ناامیدکننده و ترسناک


معاون گردشگری با اشاره به تهیه گزارشی درباره تبلیغات منفی برخی کشورها علیه ایران، گفت: عبارات ترسناک و ناامیدکننده ای علیه ایران وجود دارد.

- از همین رو لازم است سهم گردشگری از 1400 میلیارد تومان درآمد حاصل از عوارض خروج از کشور مشخص شود تا خرج تبلیغ ایران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی جامعه هتلداران ایران و رؤسای گروه های هتلداری، دوشنبه 21 آذرماه در تهران برگزار شد، در حالی که بسیاری از هتلداران نسبت به وضعیتی که صنعت گردشگری ایران به آن دچار شده است، معترض شدند.

جمشید حمزه زاده، رییس هیأت مدیره جامعه حرفه ای هتلداران ایران، در این نشست نیز یادآور شد که با توجه به شرایط کشور، هتلداران به شدت آسیب دیده اند و این پرسش را مطرح کرد، در این شرایط نقش دولت و حاکمیت چیست؟ او از این فرصت استفاده کرد و به برخی ابهامات بخشنامه نرخ گذاری و درجه بندی هتل ها اشاره کرد و خواستار اصلاح آنها شد.

حسن سیادتان، رییس جامعه هتلداران استان فارس، نیز با اتکا به پرس وجوهایی که از استان های پرمسافر اصفهان، فارس و یزد داشته است، تخمین زد که از نیمه شهریورماه تا آذرماه حدود 800 گروه پنج تا بیست نفر سفرشان را به ایران لغو کرده اند و درآمد هتل ها هم از بین رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ علیه ایران با عباراتی ناامیدکننده و ترسناک

تبلیغ علیه ایران با عباراتی ناامیدکننده و ترسناک