مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-13بين الملل

واکنش آمریکا به شهادت دختر نوجوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست


سخنگوی کاخ سفید در سخنانی به قتل «جنی زکارنه» دختر نوجوان ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین، واکنش نشان داد.

- سخنگوی کاخ سفید در سخنانی به قتل جنی زکارنه دختر نوجوان ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ند پرایس سخنگوی کاخ سفید در سخنانی به قتل جنی زکارنه دختر نوجوان ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین، واکنش نشان داد.

وی با اشاره به بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه که جنی زکارنه به اشتباه در تیراندازی نظامیان اسراییلی در شهر جنین، کشته شده، خواستار بررسی این مساله از سوی تل آویو و بازخواست عاملان آن شد.

البته سخنگوی کاخ سفید به سیاق گذشته، در بیانیه خود مسئولیت اصلی را از دوش صهیونیست ها برداشته و آن را متوجه گروه های مقاومت فلسطینی کرد و به طور تلویحی از آنها خواست که از رویارویی با اشغالگران دست بردارند.

این در حالی است که بر اساس قوانین بین المللی، مبارزه در برابر اشغالگری حقی پذیرفته شده در حقوق بین الملل است و این رژیم صهیونیستی است که باید با پایان اشغالگری به درگیری ها در اراضی اشغالی پایان بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به شهادت دختر نوجوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

واکنش آمریکا به شهادت دختر نوجوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست