مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-13سياسي

دشمن به دنبال پمپاژ احساس حقارت در بین جوانان ایرانی است


جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه امروز استکبارگران علیه ایران اسلامی به جنگ ترکیبی دست زده اند، گفت: یکی از اهداف دشمنان پمپاژ کردن احساس حقارت در بین جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار منصور شوقانی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از موکب داران اربعین حسینی مهدی شهر به میزبانی فرهنگسرای نیستان با بیان اینکه ما امروز در جنگ با استکبار هستیم و به نوعی فرمانروایی این جنگ را تبهکارترین انسان ها مدیریت می کنند، تاکید کرد: دشمنان جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های دشمنان در جنگ ترکیبی با ایران اسلامی این است که فضای سیاسی و اجتماعی کشورمان را تحت فشار قرار دهند، تاکید کرد: دشمن به دنبال پمپاژ احساس حقارت در بین جوانان ایران است.

جانشین سپاه استان سمنان با بیان اینکه دشمنان از مزدوران داخلی نیز در این جنگ ترکیبی کمک می گیرند، گفت: کسانی به دنبال عادی سازی ایران و در نهایت براندازی و تجزیه کشور مان هستند و لذا فضاهای موجود سیاسی و اجتماعی را ملتهب نشان می دهند.

شوقانی با بیان اینکه دشمنان در کنار پمپاژ احساس حقارت، به دنبال مأیوس سازی جوانان مان است، تاکید کرد: مشروعیت زدایی، تهدید و تخریب و جعل و جنون و … از جمله دیگر ویژگی های جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال پمپاژ احساس حقارت در بین جوانان ایرانی است

دشمن به دنبال پمپاژ احساس حقارت در بین جوانان ایرانی است