مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-13اقتصادي

رایزنی مقامات بانک مرکزی ایران با مقامات عمان


معاون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به مسقط با رییس بانک مرکزی عمان دیدار و درباره توسعه روابط مالی بین دو کشور رایزنی کرد.

- به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، افشین خانی ، معاون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به عمان با طاهر سالم بن العمری رییس بانک مرکزی این کشور عربی دیدار و رایزنی کرد.

بر اساس بیانیه ای که سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان منتشر کرده، رییس بانک مرکزی عمان نیز ، ماه پیش به تهران سفر کرده بود.

سفارت ایران در عمان به تجار و بازرگانان ایرانی طی این هفته توصیه کرد که قبل از هر گونه اقدام به خصوص در رابطه با نقل و انتقال مالی و مشاوره کسب و کار، با جهات رسمی ذیربط از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان مشورت کند.

در متن این اطلاعیه آمده است: به هموطنان گرامی که علاقه مند به سفر و فعالیت اقتصادی اعم از تجارت و یا سرمایه گذاری در سلطنت عمان هستند، توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام به خصوص در رابطه با نقل و انتقال مالی و مشاوره کسب و کار، با جهات رسمی ذیربط از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان مشورت نمایند.

بدون تردید وعده های برخی اشخاص غیر مسئول و متفرقه و یا اطلاعات پراکنده ی برخی مؤسسات غیررسمی و یا توصیه های کلی و نادرست برخی کانال های تلگرامی و یا اینستاگرامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مقامات بانک مرکزی ایران با مقامات عمان

رایزنی مقامات بانک مرکزی ایران با مقامات عمان