مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-14سياسي

جمهوری اسلامی هنگام رقابت دو ابر قدرت جهان برای تسلط بر جهان شکل گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین طائب شامگاه سه شنبه در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد تاکید کرد: جمهوری اسلامی با شعار «نه شرقی نه غربی» هنگام رقابت دو ابرقدرت بزرگ یعنی شوروی و آمریکا برای تسلط بر جهان شکل گرفت.

- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رویکرد استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکا ایستادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین طائب شامگاه سه شنبه در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد تاکید کرد: جمهوری اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی هنگام رقابت دو ابرقدرت بزرگ یعنی شوروی و آمریکا برای تسلط بر جهان شکل گرفت.

طائب افزود: پس از 12 سال از عمر جمهوری اسلامی یکی ابرقدرت ها یعنی شوروی از هم پاشیده شد و اکنون با آمریکا در حال نبرد است.

مشاور فرمانده سپاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حال انسجام حاکمیتی و ایستادن در برابر آمریکا است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تصرف خاورمیانه یکی از سیاست های آمریکا برای رسیدن به اهداف خود بود که برای این مهم تصرف ایران از طریق اشغال کشور های همسایه را در دستور کار قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی هنگام رقابت دو ابر قدرت جهان برای تسلط بر جهان شکل گرفت

جمهوری اسلامی هنگام رقابت دو ابر قدرت جهان برای تسلط بر جهان شکل گرفت