مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-14اجتماعي

15 پایگاه هلال احمر در جاده های یزد مستقر شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با آغاز طرح امداد و نجات زمستانه در جاده های مواصلاتی یزد، 15 پایگاه ثابت، سیار و موقت هلال احمر در محورهای استان مستقر شده اند.

- محسن حرازی زاده یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح امداد و نجات زمستانه هر سال به صورت سراسری با مشارکت دستگاه هایی نظیر پلیس راهور، اورژانس، راهداری و مدیریت بحران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح زمستانه امسال از 23 آذر ماه آغاز می شود، عنوان کرد: این طرح با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر و ارتقاء توان عملیاتی دستگاه های خدمت رسان و مسئول در محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان یزد اجرا می شود.

حرازی زاده بیان کرد: با اجرای این طرح، امدادرسانی به حوادث و سوانحی که با توجه به شرایط آب و هوایی در فصل زمستان رخ می دهد، تسریع می شود و خدمات مناسب تر و سریع تری به مردم حادثه دیده ارائه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: جمعیت هلال احمر استان یزد نیز با 12 پایگاه امداد و نجات ثابت، سه پست موقت، یک پایگاه امداد و نجات کوهستان همچون گذشته در تمامی محورهای مواصلاتی این استان، آماده خدمت رسانی به هموطنان خواهد بود.

حرازی زاده با بیان اینکه ناوگان امدادی هلال احمر استان به هلی کوپتر امدادی که در آشیانه هلال احمر استان مستقر است نیز برای کمک رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 پایگاه هلال احمر در جاده های یزد مستقر شدند

15 پایگاه هلال احمر در جاده های یزد مستقر شدند