مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 01:252022-12-14اقتصادي

همه اتوبوس های شهری قم نوسازی شد / کاهش 9 ساله عمر اتوبوس های قم


با ورود 99 دستگاه اتوبوس تا پایان سال سن ناوگان اتوبوس رانی شهرداری قم به عدد 2 سال می رسد و این در حالی است که تمام سیستم ناوگان اتوبوس رانی شهر قم نوسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین ورود 15 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوس رانی شهر قم با حضور سقاییان نژاد شهردار قم، دهناد رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل و نیازمند عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر قم و جمعی دیگر از مدیران شهری برگزار شد.

در این آیین و در نخستین مرحله، 15 دستگاه اتوبوس از 99 دستگاه خریداری شده توسط شهرداری برای تقویت ناوگان اتوبوس رانی در خطوط مختلف شهر قم وارد سیستم خدمت رسانی شد.

هزینه این اتوبوس ها با اعتباری بالغ بر 5,120 میلیارد ریال شامل پرداخت 1.

280 میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری قم و همچنین پرداخت سهم دولت در حمل ونقل عمومی برای نخستین بار بعد از سال ها به مبلغ 3.

840 میلیارد ریال تأمین شده است.

سید مرتضی سقاییان نژاد در حاشیه مرحله نخست ورود 99 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر قم، با اشاره به 26 آذر روز ملی حمل ونقل اظهار داشت: مباحث مربوط به حمل ونقل به خصوص حمل ونقل عمومی امروز از مباحث مهم مدیریت شهری است.

وی سرویس و خدمات در حمل ونقل عمومی را مربوط به شهروندان و مردم دانست و افزود: متأسفانه امروز فرهنگ قالب در شهرها به خصوص کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اتوبوس های شهری قم نوسازی شد / کاهش 9 ساله عمر اتوبوس های قم

همه اتوبوس های شهری قم نوسازی شد / کاهش 9 ساله عمر اتوبوس های قم