مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 07:052022-12-15حوادث

طرح زمستانی در 1600 کیلومتر از محورهای گلستان اجرا می شود


جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: طرح ترافیکی زمستانی در حدود هزار و 600 کیلومتر از محورهای مواصلاتی گلستان که حدود 700 کیلومتر آن دارای گردنه کوهستانی است، - در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ فرزاد تاجره شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: یکی از ماموریت های فرماندهی انتظامی در راستای سایر ماموریت های محوله، حفظ جان شهروندان در مسیرهای مواصلاتی در فصل سرما به ویژه در مسیرهای کوهستانی است که همکاران ما برای تسهیل در عبور و مرور به صورت 24 ساعته حضور خواهند داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان بیان کرد: در راستای اجرای این طرح و حفظ سلامت افراد در جاده ها، تعامل و ارتباط خوبی بین دستگاه های خدمات رسان با مجموعه انتظامی وجود دارد.

تاجره تصریح کرد: در زمان اجرای طرح همچون سایر ایام سال، با رانندگان متخلف و حادثه ساز برخورد قانونی و هدفمند انجام خواهد شد و نظارت بر اعمال و رفتار رانندگان در حین رانندگی در این ایام شدت خواهد گرفت.

وی گفت: طرح ترافیکی زمستانی در حدود هزار و 600 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان که حدود 700 کیلومتر آن دارای گردنه کوهستانی است، اجرا می شود.

اضافه کرد: سه محور مهم ترافیکی بین استانی شامل: محور گرگان به شاهرود از مسیر جاده توسکستان، محور آزادشهر به شاهرود از مسیر جاده خوش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زمستانی در 1600 کیلومتر از محورهای گلستان اجرا می شود

طرح زمستانی در 1600 کیلومتر از محورهای گلستان اجرا می شود