مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-15سياسي

قرارگاه محرومیت زدایی برای رفع کمبود آب استان سمنان تلاش می کند


فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی اقدامات خوبی را صورت دادند، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی برای رفع کمبود آب در استان تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی صبح پنجشنبه در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت استان سمنان و تجلیل از دست اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی 2 سمنان به میزبانی استانداری، درباره رسالت گروه های جهادی، بیان کرد: اصلی ترین اولویت قرارگاه محرومیت زدایی خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان استان است.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در استان دارای هویت واقعی و در خدمت رسان محض هستند، افزود: در رزمایش جهادگران فاطمی دو شاهد بودیم که 600 گروه جهادی، در زمینه های مختلف خدمت رسانی خوبی به مناطق محروم داشتند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه سطح محرومیت در نقاطی از استان به دلیل گستردگی، بیشتر است، تاکید کرد: پراکندگی جمعیت و وسعت بسیار زیاد از جمله موانع خدمت رسانی به خصوص در مناطق محروم و روستایی محسوب می شود.

دامغانی با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی برای رفع کمبود آب استان سمنان تلاش می کند، افزود: یکی از مسائل اساسی استان کمبود آب بوده که تلاش این قرارگاه هم اجرای پروژه های آبرسانی با تمام توان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه محرومیت زدایی برای رفع کمبود آب استان سمنان تلاش می کند

قرارگاه محرومیت زدایی برای رفع کمبود آب استان سمنان تلاش می کند