مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-17اقتصادي

قطعی گاز استخرهای گلستان/ شرایط استخدام قهرمانان ورزشی


مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از قطعی گاز همه استخرهای سطح استان خبر داد و گفت: استخرهایی که علی رغم قطعی گاز همچنان فعالیت دارند به جای گاز از گازوییل استفاده می کنند.

- قاسمعلی برزمینی امروز شنبه 26 آذر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به قطعی گاز استخرهای استان گلستان به دلیل کمبود و اُفت فشار، اظهار کرد: قطعی گاز استخرها یک مسئله استانی نیست و به صورت سراسری و کشوری ابلاغ شده است، در حال حاضر از طریق شرکت نفت استان اقدام کردیم تا مشکل قطعی گاز مردم این روستا برطرف شود.

وی با بیان اینکه گاز تمامی استخرهای استان گلستان مشمول قطعی شده است، افزود: استخرهایی که علی رغم قطعی گاز همچنان فعالیت دارند به جای گاز از گازوییل استفاده می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در ادامه به حمایت ورزش و جوانان از قهرمانان ورزشی اشاره کرد و توضیح داد: اداره کل ورزش و جوانان گلستان وظیفه خود می داند در کنار آموزش و پرورش از ورزشکاران دانش آموز حمایت کند، از سویی براساس دستورالعمل مصوب در هیئت دولت، قهرمانان ورزشی در دستگاه های اجرایی جذب می شوند.

برزمینی ادامه داد: ورزشکارانی که در مسابقات بین المللی، المپیک، آسیایی و مسابقات جهانی مقام اول تا سوم را کسب می کنند، می توانند در دستگاه های اجرای جذب شوند تا در کنار ورزش، دغدغه شغل و درآمد را ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی گاز استخرهای گلستان/ شرایط استخدام قهرمانان ورزشی

قطعی گاز استخرهای گلستان/ شرایط استخدام قهرمانان ورزشی