مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-17اقتصادي

54 میلیارد تومان برای ایمن سازی راه آهن شرق هزینه شد


سرپرست راه آهن شرق کشور با توجه به اهمیت ایمن سازی خط ریلی راه آهن در شرق کشور گفت: تاکنون بالغ بر 54 میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حکامی قاسمی عصر شنبه در جلسه ملاقات مدیران دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی با فرماندار افزود: با توجه به زلزله خیز بودن شهر طبس و اتفاق اخیر واژگونی قطار مشهد- یزد برای ایمن سازی راه آهن اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از این میزان اعتبار بالغ بر 34 میلیارد تومان برای ایمن سازی ترانشه ها و برای ایمن سازی تعویض ریل 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته وی در زمینه عمرانی و ساختمانی هم حدود 17 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است که با توجه به درخواست های مردمی بحث سایبان به احتمال زیاد در این هفته تمام می شود حکامی با اشاره به اینکه فاز بعدی نورپردازی ایستگاه راه آهن در طبس می باشد گفت: یکی از بهترین برندهای به روز و جدید ایکس ری در راه آهن شرق کشور نصب است و مطالبه مردم برای آسانسور هم تا یک ماه دیگر به اتمام می رسد.

سرپرست راه آهن شرق کشور به حادثه دلخراش واژگونی قطار مشهد- یزد اشاره کرد و افزود: مظلومانه ترین قسمت این حادثه این بود که به نام راه آهن شرق رقم خورد در صورتی که عوامل دیگری بر روی این حادثه اثر گذار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 میلیارد تومان برای ایمن سازی راه آهن شرق هزینه شد

54 میلیارد تومان برای ایمن سازی راه آهن شرق هزینه شد