مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:562022-12-18اقتصادي

پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بعد از سفر رییس جمهور به ایلام


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام از پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مردم استان بعد از سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام از پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مردم استان بعد از سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

مرتضی دالوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: : پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به درخواست های مردمی سفر رییس محترم جمهور به استان از تعهدات این صندوق بود که به طور کامل پرداخت شد.

وی گفت: این رقم در قالب تسهیلات قرض الحسنه ضروری و اشتغالزایی به 861 نفر پرداخت شده است که در این راستا به متقاضیان وام های ضروری از 10 تا 15 میلیون تومان و متقاضیان تسهیلات اشتغال از 30 تا 100 میلیون تومان پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام تاکید کرد: تعداد 1188 فقره تسهیلات ارزان قیمت با اعتبار1422 میلیارد ریال از آغاز سال جاری تا آذرماه در تمام سرفصل ها توسط این صندوق در استان ایلام پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش ار 4 برابر افزایش داشته است.

دالوند تصریح کرد: بیش از 97 درصد تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق کارآفرینی امید استان ایلام به مرحله اجرا وبهره برداری رسیده و منجر به ایجاد اشتغال پایدار گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بعد از سفر رییس جمهور به ایلام

پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بعد از سفر رییس جمهور به ایلام