مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-18دانش

ایجاد تعادل بین پژوهش و فناوری هدف اصلی پارک علم و فناوری خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسعود میرزایی، رییس پارک علم و فناوری گلستان، در آیین تجلیل از سرآمدان علمی استان در سالن همایش دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه شهید منتظری مشهد گفت: - رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در آیین تجلیل از سرآمدان پژوهشی گفت: باید بتوانیم بین پژوهش و فناوری تعادل ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسعود میرزایی، رییس پارک علم و فناوری گلستان، در آیین تجلیل از سرآمدان علمی استان در سالن همایش دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه شهید منتظری مشهد گفت: ما در دنیا از نظر پژوهش رتبه بالایی داریم، این به معنی آن است که ما تولید علم را بلدیم، ولی متاسفانه مصرف علم و تبدیل آن به ثروت را بلد نیستیم و باید بتوانیم تعادل بین پژوهش و فناوری ایجاد کنیم.

میرزایی افزود: فناوری یعنی کار برد عملی گرفتن از علم، ما باید بتوانیم در سالی که با تدبیر رهبر معظم با شعار تولید؛ دانش بنیا، اشتغال آفرین نام گذاری شده است مفهوم فناوری را عملیاتی کنیم.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با معرفی طرح منش ادامه داد: طرح منش در برگیرنده سه واژه مردمی سازی، نقطه زنی و شبکه سازی است.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری خراسان چند اولویت دارد، که نخستین آن، مردمی سازی فناوری است، به این معنا که تمامی مردم در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تعادل بین پژوهش و فناوری هدف اصلی پارک علم و فناوری خراسان رضوی

ایجاد تعادل بین پژوهش و فناوری هدف اصلی پارک علم و فناوری خراسان رضوی