مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-19سياسي

برگزاری هفتگی اردوهای راهیان پیشرفت در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس


در راستای شناساندن دستاوردهای و توانمندی های متخصصان جوان کشور در بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان اردوهای راهیان پیشرفت در این پالایشگاه به صورت هفتگی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا جعفر پور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ظهر امروز بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و اولویت مهم تاریخ نگاری و بازگو کردن دستاوردهای نظام اسلامی در تمامی حوزه ها از جمله صنعت نفت، بهترین راهکار در راستای ابهام زدایی و هویت سازی برای مردم به ویژه جوانانی که در معرض خوراک خبری مسموم قرار دارند، تشریح این دستاوردها است.

  وی با بیان اینکه توطئه های دشمنان این است که ملت ایران را از مسیر قله های دانایی و پیشرفت متوقف کنند، اظهار کرد: در این دوران که دشمنان به دنبال تضعیف روحیه جوانان و نوجوانان که آینده سازان کشور عزیزمان هستند، این قشر با ارتقای سطح عملی و فرهنگی خود نقشه شوم آنان را به نابودی خواهند کشاند.

  وی ادامه داد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان یک دستاورد ملی محسوب می شود که در اوج تحریم های ظالمانه استکبار جهانی به دست متخصصان داخلی کشور عزیزمان ایران، ساخت و راه اندازی شد و هم اکنون سهم بیش از 40 درصدی در تولید بنزین کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتگی اردوهای راهیان پیشرفت در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

برگزاری هفتگی اردوهای راهیان پیشرفت در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس