مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 21:302022-12-19دانش

ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان بوشهر ساخت می شود


رییس دانشگاه فرهنگیان بوشهر از مجوز ساخت یک ساختمان دو طبقه 10 کلاسه که برای پردیس علامه طباطبایی گرفته شده است، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، رضا درویشی رییس دانشگاه فرهنگیان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه راهبردی و کلان نگر است اظهار داشت: یک هزار و 365 دانشجو معلم در این دانشگاه تحصیل می کنند که از این میان 730 نفر پسر و مابقی دختر هستند.

وی افزود: بیش از 70 درصد از دانشجویان در رشته علوم تربیتی ابتدایی و بومی استان هستند و 25 درصد هم در رشته های زبان، تربیت بدنی و مشاوره از سایر استان ها مشغول به تحصیل هستند.

درویشی مهارت آموزی را از اهداف اصلی دانشگاه فرهنگیان عنوان و تصریح کرد: طبق تفاهم نامه با اداره کل فنی و حرفه ای، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل آموزش و پرورش، هلال احمر، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، ورزشهای همگانی و ستاد اقامه نماز، هر دانشجو معلم باید در کنار سایر فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود 6 ساحت آموزشی مهارت از فنی و حرفه ای را کسب کند.

این مقام مسئول از کسب مقام اول این دانشگاه با توجه به رهنامه 40 ماده ای که ملاک ارزیابی دانشگاه های فرهنگیان است خبر داد و گفت: سال گذشته رتبه دانشگاه فرهنگیان بوشهر 14 بوده که امسال با ارتقاء چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان بوشهر ساخت می شود

ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان بوشهر ساخت می شود