مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-20اقتصادي

افزایش 27 درصدی ترددها در گلستان/ زیرساخت های فعلی جوابگو نیست


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در هشت ماهه نخست امسال 116 میلیون تردد در جاده های مواصلاتی گلستان ثبت شده که نسبت به سال قبل 27 درصد رشد داشته است.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 52 دستگاه سامانه تردد شمار هوشمند در گلستان در هشت ماهه نخست امسال 116 میلیون تردد را در جاده های مواصلاتی گلستان ثبت کردند که نسبت به سال قبل 27 درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: با توجه به افزایش ترددها در جاده های گلستان، زیرساخت های فعلی جوابگو نیست و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

وی بیان کرد: از جاده نوکنده تا آزادشهر، محور بزرگراهی بوده که در برخی مواقع به دلیل ترافیک بالا راه اصلی محسوب می شود و پاسخگوی ترددها نیست.

مصدقی عنوان کرد: در برنامه هفتم توسعه یکی از راهبردهای استان مبحث افزایش ظرفیت راه های موجود بوده و باید به این مسیر آزادراه اضافه شده و از ظرفیت های ریلی هم بهره گیری شود.

طبق گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان پنج هزار و 250 کیلومتر راه در گلستان وجود دارد که بزرگراه، راه اصلی و فرعی و راه روستایی است.

وی گفت: 98.

7 درصد جمعیت روستایی گلستان حداقل از یک راه آسفالت برخوردار بوده و البته ممکن است در بخشی از مسیر به بهسازی نیاز داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 27 درصدی ترددها در گلستان/ زیرساخت های فعلی جوابگو نیست

افزایش 27 درصدی ترددها در گلستان/ زیرساخت های فعلی جوابگو نیست