مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-20سياسي

ارائه خدمات توانبخشی در منزل توسط 21 مرکز بهزیستی خراسان رضوی


معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: تعداد 21 مرکز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در منزل و پنج مرکز مراقبت در منزل در خراسان رضوی فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا علیزاده رضایی در خصوص مراکز ارائه خدمات توانبخشی و مراقبتی در منزل اظهار کرد: این مراکز خدمات مختلفی را با هدف ارتقا سطح سلامت و رسیدن به حداکثر استقلال نسبی در عملکرد به افراد توانخواه ارائه می دهند.

گروه هدف در این طرح افراد دارای معلولیت ذهنی شدید و متوسط، جسمی، حرکتی، سالمندان، بیماران روانی مزمن که معلولیت یا ناتوانی آنها به تأیید کمیسیون تعیین نوع و شدت معلولیت استان رسیده باشد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این مراکز، کاهش میزان تقاضای استفاده از خدمات مراکز شبانه روزی است، گفت: ارائه خدمات تخصصی در منازل مددجویان، تأثیرات شگرفی بر سلامت روحی و روانی افراد دارای معلولیت و خانواده آنها می گذارد.

ارتقا سطح دانش و سلامت جامعه هدف، تقویت عزت نفس افراد کم توان، ایجاد تغییر در نگرش خانواده ها و… بخشی از این تأثیرات است.

وی با اشاره به هزینه های این طرح گفت: تعرفه خدمات توانبخشی در منزل هر سال یکبار توسط معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور مشخص و جهت رعایت به مراکز بهزیستی در استان ها ابلاغ می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات توانبخشی در منزل توسط 21 مرکز بهزیستی خراسان رضوی

ارائه خدمات توانبخشی در منزل توسط 21 مرکز بهزیستی خراسان رضوی