مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-20سياسي

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز؛ مسیری برای افرادی که دغدغه حل مساله دارند


بانوان مسئول حلقه های صالحین استان قم با حضور در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با مدل حکمرانی مردمی آشنا شدند.

- آشنایی بانوان مسئول حلقه های صالحین قمی با مدل حکمرانی مردمی؛ نمایشگاه مسجد جامعه پرداز؛ مسیری برای افرادی که دغدغه حل مساله دارند ایسنا/قم بانوان مسئول حلقه های صالحین استان قم با حضور در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با مدل حکمرانی مردمی آشنا شدند.

آیین بازدید و روایت گری نمایشگاه مسجد جامعه پرداز برای بانوان مسئول حلقه های صالحین و مربی های پایگاه های بسیج برگزار شد.

سرکار خانم اسماعیلی یکی از مسئولین حلقه های صالحین در حاشیه بازدید از نمایشگاه و در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به کارکردهای مسجد و روندی که در طول تاریخ طی کرده، پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه روایت گری نمایشگاه حرفه ای و تاثیرگذار بود، مطرح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری امروز جامعه تشنه معنویت است و این موضوع در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به خوبی ترسیم شده است.

این مربی پایگاه بسیج با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کارکردهای مسجد توضیح داده شده بود، عنوان کرد: اگر فردی دغدغه حل مسئله داشته باشد در این نمایشگاه با مسیری که باید طی کند، آشنا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز؛ مسیری برای افرادی که دغدغه حل مساله دارند

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز؛ مسیری برای افرادی که دغدغه حل مساله دارند