مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-20اقتصادي

توجه به بازار سنتی، توجه به هویت اجتماعی قزوین است


بازار قزوین بخشی از هویت اجتماعی و تاریخی شهر قزوین است، توجه به این هویت بالنده موجب پیشرفت شهر در سایه اتکا به گذشته درخشان است.

- ایسنا/قزوین فرماندار قزوین گفت: بازار قزوین بخشی از هویت اجتماعی و تاریخی شهر قزوین است، توجه به این هویت بالنده موجب پیشرفت شهر در سایه اتکا به گذشته درخشان است.

عباس کاظمی در جلسه بررسی و رفع مشکلات بازار سنتی قزوین که امروز 29 آذر با حضور مدیران شهرستانی دستگاه های خدمات رسان و هیئت امنای بازار برگزار شد، تصریح کرد: این کارگروه به منظور شناسایی و حل مشکلات بازار ایجاد شده است؛ برخلاف گذشته جلسات کارگروه به صورت مستمر برگزار خواهد شد و تا حل مشکلات ادامه خواهد یافت، انتظار داریم همه اعضا در جلسات آتی گزارش دقیق اقدامات خود را اعلام کنند.

وی افزود: بازار دارای مشکلات مختلفی است که برای بررسی ابعاد آن ما 6 حوزه مختلف امنیتی، ایمنی، عمرانی زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی و صنفی بازار سنتی را مورد توجه قرار دادیم؛ مشکلات هر بخش را به صورت جداگانه با حضور مسئولان مرتبط بررسی و برای حل آن تلاش می کنیم؛ در این میان همت هیئت امنا و اصناف بازار در جهت حل مشکل نیز ضروری است.

فرماندار قزوین بیان کرد: مسائل حوزه عمرانی باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد، در حال حاضر برخی نقاط بازار کنده کاری شده و رفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به بازار سنتی، توجه به هویت اجتماعی قزوین است

توجه به بازار سنتی، توجه به هویت اجتماعی قزوین است