مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 00:052022-12-20سياسي

تعریض محور خوی -رازی با 540 میلیارد تومان اعتبار تکمیل می شود


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: 540 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز از محل درآمدهای نفتی برای تکمیل مراحل تعریض و آسفالت جاده خوی، - قطور رازی اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل نجف زاده عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری خوی با اشاره به ضرورت تکمیل جاده های در دست ساخت شهرستان گفت: علاوه بر اعتبارات قبلی، اخیراً 540 میلیارد تومان اعتبار از محل درآمدهای نفتی برای تکمیل جاده خوی، قطور رازی در نظر گرفته شد.

وی از بهره برداری از پایانه رازی خوی در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: پیگیری برای فعالیت شبانه روزی این پایانه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی رمز اصلی تحقق مطالبات مردم را هم افزایی و وحدت بین مسئولان دانست و افزود: این هم افزایی با همراهی مردم باید تقویت شود.

وی از اقدامات دولت در مناطق زلزله زده خوی تقدیر کرد و افزود: با پیگیری های لازم تمام نیازها و اعتبارات در کمترین زمان برای بازسازی مناطق زلزله زده در اختیار مردم قرار گرفته است.

حجت الاسلام رضا قاسم خانی امام جمعه شهرستان خوی نیز در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه گفت: امروز برای دستیابی به ساختار سبک زندگی اسلامی ما نیاز شدید به ویژگی ها اندیشه و سبک زندگی و رفتار ی حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض محور خوی -رازی با 540 میلیارد تومان اعتبار تکمیل می شود

تعریض محور خوی -رازی با 540 میلیارد تومان اعتبار تکمیل می شود