مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 05:552022-12-21اقتصادي

زیرساخت های موجود کشش افزایش ظرفیت ترانزیت را ندارد


نایب رییس هیات مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی گفت: در مجموع 40 درصد ترانزیت کل کشور توسط شرکت های حمل و نقل استان و حدود 90 درصد محموله های ترانزیتی و صادراتی به کشورهای آسیای میانه و افغانستان توسط انجمن حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی ارسال می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس هیات مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی گفت: در مجموع 40 درصد ترانزیت کل کشور توسط شرکت های حمل و نقل استان و حدود 90 درصد محموله های ترانزیتی و صادراتی به کشورهای آسیای میانه و افغانستان توسط انجمن حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی ارسال می شود.

  محمود امتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت حمل و نقل در خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از پتانسیل ها و ظرفیت های خدادادی خراسان رضوی ترانزیت، حمل و نقل بین المللی و مرزهای استان است.

خراسان رضوی به این دلیل که در مسیر کشورهای آسیای میانه واقع شده و همچنین در مسیر کریدور شرق غرب و شمال جنوب قرار گرفته، می تواند جاذب بسیاری از محموله های ترانزیتی و صادراتی به این کشورها باشد.

وی افزود: گرچه در قبل صحبت ها، مذاکرات و توافقاتی در خصوص فعال تر کردن کریدور شمال به جنوب به خصوص در موضوع کالاهای ارسالی از هند به روسیه و بالعکس قوت گرفته بود اما عملا بعد از اتفاقاتی که در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های موجود کشش افزایش ظرفیت ترانزیت را ندارد

زیرساخت های موجود کشش افزایش ظرفیت ترانزیت را ندارد