مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 21:452022-12-21ورزشي

ورزشکاران آذربایجان شرقی امسال 70 مدال و عنوان کسب کردند


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: ورزشکاران استان امسال در رقابت های مختلف بین المللی، آسیایی و کشوری موفق به کسب 70 عنوان و مدال رنگارنگ شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حبیب ستوده نژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنین 40 ورزشکار استان در سال جاری به اردوی های تیم های ملی دعوت شدند و بیش از 400 برنامه و مسابقه ورزشی در طول سال در استان برگزار شد.

وی به 27 سفر شهرستانی به 21 شهرستان استان و بازدید از اماکن ورزشی و دیدار با هیأت های ورزشی و سمن ها نیز اشاره کرد و گفت: در این دیدارها، مشکلات ورزشی شهرستان از نزدیک احصاء و تصمیمات لازم برای رفع آنها در حضور ورزشکاران و رؤسای هیأت ها اتخاذ شد.

ستوده نژاد به پیشرفت های ورزش استان در سالجاری و حمایت های اعتباری دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات و کسب عناوین در مسابقات بین المللی و همچنین رفع نواقص ورزشگاه ها بدون حمایت دولت امکان نداشت.

وی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون ورزش استان شاهد موفقیت ها و دستاوردهای ارزشمندی بوده و حرکت خود را در مسیر توسعه ورزش و پیشبرد اهداف امور جوانان قرار داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به اهم فعالیت های ورزش استان در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: در 9 ماه گذشته ورزش استان شاهد فعالیت های شاخص زیادی بوده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران آذربایجان شرقی امسال 70 مدال و عنوان کسب کردند

ورزشکاران آذربایجان شرقی امسال 70 مدال و عنوان کسب کردند