مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 13:552022-12-22اقتصادي

صدور مجوز پرداخت تسهیلات به 30 طرح اشتغال خانگی


مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از صدور مجوز اعطای تسهیلات پشتیبان به 30 طرح مشاغل خانگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کسب و کارهای خانگی به مشاغلی گفته می شود که با سرمایه اندک قابل راه اندازی هستند و کارجویان می توانند با کمترین هزینه در محل سکونت خود و در کنار اعضای خانواده به کسب و کار خانگی بپردازند.

مشاغل خانگی در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته و آمارها حاکی از آن است که 23 درصد کل مشاغل در کشورهای فوق صنعتی را کسب و کارهای خانگی تشکیل می دهند.

در حال حاضر تمرکز بر موضوع اشتغال خانگی یکی از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ایجاد اشتغال به شمار می رود و برابر گزارش ها 3000 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال خانگی در بودجه 1401 اختصاص پیدا کرده است.

در همین راستا، محمد آذرپناه _ مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، از صدور مجوز اعطای تسهیلات پشتیبان به 30 طرح مشاغل خانگی خبر داده و می گوید: با اعطای این تسهیلات، بستر اشتغال برای 286 نفر فراهم خواهد شد و کسب کارهای و خانگی که عمدتا در حوزه مسایل فرهنگی فعالیت می کنند با این تسهیلات سطح تولیدات خود را افزایش داده و حتی صادرات خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز پرداخت تسهیلات به 30 طرح اشتغال خانگی

صدور مجوز پرداخت تسهیلات به 30 طرح اشتغال خانگی