مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:452022-12-23سياسي

دشمنان ما انقلاب اسلامی را نشانه گرفتند/ امروز به وحدت مردم و نقش خواص نیاز داریم


امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه دشمنان ما انقلاب اسلامی را نشانه گرفتند، گفت: البته بیشترین لغزش ها در طول تاریخ از خواص بود که امروز به وحدت مردم و نقش خواص نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی کارنامی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار کرد: مردم ما در حوادث اخیر دلدادگی خود را به انقلاب نشان دادند، اما باید بدانیم اغتشاشات اخیر آسیب های فراوانی را به اقتصاد و فرهنگ جامعه وارد کردند .

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما انقلاب اسلامی را نشانه گرفتند، گفت: حفظ قومیت و ملیت و مرز جغرافیایی به منزله اعتقاد مردم است، مرز و بوم هر ملتی مثل سایر عقاید محترم است ولی دشمنان نشانه گرفتند و به دنبال تجزیه طلبی هستند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه سپاه توانسته قدرت نظام ما را به رخ جهانیان نشان داده است، اضافه کرد: دشمنان به دنبال تجزیه طلبی بودند ولی مردم ما با حضور در راهپیمایی باز هم توطئه آنان را خنثی کردند.

حسینی کارنامی با اشاره به اینکه دشمن می خواست به اعتقادات حمله کند و آن را کمرنگ کند، یادآور شد: غالب افرادی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند اهل دین و دیانت نبودند و دشمنان با این خیال وارد میدان شدند، ولی کور خواندند ملت ما با آل علی و آل محمد زنده است و این پرچم و اعتقاد و باور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ما انقلاب اسلامی را نشانه گرفتند/ امروز به وحدت مردم و نقش خواص نیاز داریم

دشمنان ما انقلاب اسلامی را نشانه گرفتند/ امروز به وحدت مردم و نقش خواص نیاز داریم