مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:452022-12-24فرهنگي

ابرپروژه فرهنگی خراسان جنوبی تا افتتاح چقدر راه دارد؟


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ابر پروژه فرهنگی در استان پروژه تالار شهر در محدود بلوار شهید ناصری بیرجند است که تنها 13 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- علی فرخنده، امروز شنبه 3 دی در نشست خبری اظهار کرد: در برنامه تحولی موضوعاتی چون تمرکززدایی، نگاه به مناطق محروم، تقویت جریان فرهنگ، هنر و رسانه در خراسان جنوبی و مد نظر قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تهیه پیوست فرهنگی گردشگری خراسان جنوبی با همکاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در دستور کار داریم که این مسئله نیز به تصویرسازی درست از استان کمک خواهد کرد.

فرخنده بیان کرد: سند تحول فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تدوین شده و به زودی به چاپ می رسد که یکی از موضوعات دارای اهمیت، تصویر سازی درست از خراسان جنوبی برای افراد غیر هم استانی است که در این راستا به معرفی ظرفیت های غنی خود خواهیم پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش داریم در سه بخش مأموریت های فرهنگی، هنری و رسانه با توازن کار را پیش ببریم، تصریح کرد: برگزاری موکب ماه در ایام صفر با استفاده از ظرفیت هنرمندان خراسان جنوبی، برگزاری تئاتر خیابانی در 11 شهرستان، اجرای سه مورد دیوارنگاره با بهره مندی از هنر هنرمندان بومی در استان از جمله برنامه های اجرا شده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرپروژه فرهنگی خراسان جنوبی تا افتتاح چقدر راه دارد؟

ابرپروژه فرهنگی خراسان جنوبی تا افتتاح چقدر راه دارد؟