مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:262022-12-25اجتماعي

حدود 3 هزار کیلومتر از راه های مواصلاتی البرز برف روبی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمید پرورشی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به بارندگی در راه های استان البرز، گفت: طی این دو روز بارندگی، 2 هزار و 974 کیلومتر باند از راه های البرز برفروبی شد.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارندگی در راه های استان، یادآور شد: راهداران در این مدت، در تمامی راهدارخانه ها به حالت آماده باش کامل هستند.

این مقام مسؤول از آماده باش 200 راننده و راهدار خبر داد و یادآور شد: در این ایام 145 دستگاه انواع ماشین آلات برای برفروبی راه ها تجهیز شده اند.

پرورشی یادآور شد: از صبح روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف بودیم که برای بازنگه داشتن راه ها 38 اکیپ راهداری شامل راننده و راهدار مشغول برفروبی و نمکپاشی شدند تا تردد ایمن در محورهای مواصلاتی برقرار شود.

وی بیان کرد: حاصل تلاش بی وقفه راهداران برفروبی 2947 کیلومتر باند از جاده های استان بود که در این راستا 625 تن مخلوط ماسه و نمک برای برفروبی و جلوگیری از یخزدگی سطح جاده مورد استفاده قرار گرفت.

پرورشی در ادامه با اشاره به وضعیت راه های البرز اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان بوده و ترافیکی گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 3 هزار کیلومتر از راه های مواصلاتی البرز برف روبی شدند

حدود 3 هزار کیلومتر از راه های مواصلاتی البرز برف روبی شدند