مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 23:102022-12-25سياسي

شهید محسن ابراهیمی: خون ما شهدا هدر نخواهد رفت!


شهید محسن ابراهیمی در وصیت نامه اش نوشت: دوست ندارم کسانی که با ولایت فقیه و روحانیت مخالف هستند در زیر جنازه ام حاضر شوند.

- محسن ابراهیمی در سوم شهریور 1345 در قم به دنیا آمد و سرانجام در 26 بهمن 1361 درعملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.

در وصیت نامه شهید محسن ابراهیمی آمده است: به نام الله یاری دهنده تمام بندگان خالصش بنام او که هر چیزی چه در این دنیا و چه در آن دنیا در اختیار اوست و درود بر تمام انبیاء بخصوص رسول اکرم (ص) پرورش دهنده بشریت، معلم انسان ساز، نجات دهنده انسان از بند جاهلیت و گمراهی؛ درود به وارثین بر حق او، ائمه اطهار، که به انسان طرق زندگی کردن را آموختند.

درود بر ولی عصر که منتظران او در انتظارند که با ظهورش تمام بساط ظلم و استکبار را درهم شکند و دنیا را از ظلمت نجات دهند و با سلام و درود بی کران بر نائب برحقش که با قیام خود ما را از گمراهی و بدبختی نجات داد و امید است که با رهبریت ایشان اسلام، این دین مقدس را به کلیه جهان ابلاغ کنیم.

درود بر شهدا بخصوص سالار شهیدان حسین بن علی (ع) که ندایش بعد از قرن ها در قلب تمام یارانش باقی مانده است و امیدوارم که خداوند ما را پیروایشان قرار بدهد و درود بر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی که با قطرات خونشان انسان ها را زنده کردند و ما به لطف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محسن ابراهیمی: خون ما شهدا هدر نخواهد رفت!

شهید محسن ابراهیمی: خون ما شهدا هدر نخواهد رفت!