مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:352022-12-26حوادث

آمادگی نیروهای امدادی در حوادث خسارت را به حداقل می رساند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: حفظ آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر در وقوع حوادث و بلایای طبیعی خسارات را به حداقل می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید قویدل ظهر دوشنبه در مراسم مانور ساعت صفر در اردبیل همزمان با سالروز زلزله بم و روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی اظهار کرد: این مانور لحظه ای به مناسبت سالروز زلزله بم و روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با هدف افزایش مهارت نیروهای امدادی، افزایش آگاهی و بررسی کارایی برنامه های آمادگی، مقابله و ارزیابی در حوادث انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این مانور بدون هماهنگی قبلی و با حضور معاون عمرانی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل انجام شد، خاطرنشان کرد: مانور ساعت صفر با حضور و مشارکت تمامی دستگاه های عضو کارگروه تخصصی امداد و نجات استان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: این مانور ساعت 5:31 رخ داد و بلافاصله پس از آن دستگاه های عضو کارگروه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان حاضر و اقدامات لازم انجام گرفت.

قویدل افزود: در این مانور که با حضور هلال احمر شهرستان اردبیل و پشتیبانی هلال احمر شهرستان نمین برگزار شد، تیم های ارزیاب، آنست، واکنش سریع و امداد و نجات جمعیت استان با بهره گیری از 20 دستگاه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نیروهای امدادی در حوادث خسارت را به حداقل می رساند

آمادگی نیروهای امدادی در حوادث خسارت را به حداقل می رساند