مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:552022-12-26حوادث

کشف 47 تلفن همراه سرقتی توسط مرزبانان در تایباد


جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: تعداد 47 تلفن همراه سرقتی توسط مرزبانان در مرز دوغارون تایباد کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، سرهنگ محمود پارسافر اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی پایش و بررسی خودروها و مسافران عبوری موفق به کشف 47 دستگاه تلفن همراه سرقتی شدند که در حال انتقال به آنسوی مرز بودند.

وی افزود: مرزبانان مستقر در مرکز کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور، واقع در محور تایباد-پایانه مرزی دوغارون، به دنبال ایست و بازرسی های مداوم، توانستند این تعداد تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط کنند.

  جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این تعداد تلفن همراه کشف شده را معادل 235 میلیون تومان برآورد کرده اند که در وسایل مسافران جاساز شده بود.

  سرهنگ پارسافر تاکید کرد: مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد خواهند کرد و اجازه خروج اقلام غیرمجاز را از کشور به قاچاقچیان نخواهند داد.

  گذرگاه مرزی و رسمی دوغارون تایباد در شرق خراسان رضوی به عنوان یکی از پرترددترین معبرهای مرزی کشور به شمار می آید و در فاصله 120 کیلومتر شهر هرات افغانستان قرار دارد.

  جمهوری اسلامی ایران 945 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که در این راستا سه پایانه مرزی دوغارون خراسان رضوی، ماهیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 47 تلفن همراه سرقتی توسط مرزبانان در تایباد

کشف 47 تلفن همراه سرقتی توسط مرزبانان در تایباد