مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 20:202022-12-26سياسي

مصرف گاز کدام مشترک گلستانی رایگان است/ چگونگی محاسبه جرایم مشترکان پرمصرف


مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه مشترکینی که الگوی مصرف گاز را رعایت کرده اند تعرفه های تشویقی دریافت می کنند، گفت: برای مشترکین پرمصرف جریمه در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه مشترکینی که الگوی مصرف گاز را رعایت کرده اند تعرفه های تشویقی دریافت می کنند، گفت: برای مشترکین پرمصرف جریمه در نظر گرفته شده است.

علی طالبی ظهر امروز دوشنبه 5 دی ماه 1401 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شعار شرکت گاز ضرورت امروز، نیاز فردا است، حمایت از خانواده های محروم را اولویت شرکت گاز دانست و اظهار کرد: برای مشترکین خانگی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور که مصرف ماهانه آنها در ماه های سرد سال کمتر از 325 مترمکعب است قبوض رایگان صادر می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه باید صرفه جویی و مصرف بهینه گاز در دستور کار خانواده ها قرار گیرد تصریح کرد: مشترکین خانگی که مصرف ماهانه آنها در ماه های سرد سال در دامنه مصرف پلکان یک الی 3 (تا 325 مترمکعب) باشد گازبهای مصرفی آنها همانند سنوات قبل بدون تغییر محاسبه می شود.

وی به پاداش صرفه جویی مشترکین خانگی که مصرف گاز خود را در دوره 16 آبان تا 15 اسفند نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند اشاره کرد و افزود: مشترکین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز کدام مشترک گلستانی رایگان است/ چگونگی محاسبه جرایم مشترکان پرمصرف

مصرف گاز کدام مشترک گلستانی رایگان است/ چگونگی محاسبه جرایم مشترکان پرمصرف