مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 01:502022-12-26بين الملل

درخواست جبهه خلق فلسطین برای تشدید عملیات مقاومتی در کرانه باختری


جبهه خلق برای آزادی فلسطین تشدید عملیات مقاومتی در کرانه باختری را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب، جبهه خلق برای آزادی فلسطین روز دوشنبه از تشدید عملیات مقاومتی در کرانه باختری و بویژه نابلس و جنین تمجید کرد.

بر اساس این گزارش، جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد که عملیات مقاومتی روزافزون در کرانه باختری واکنش موفق به جنایات مستمر شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین و یورش های مکرر به قدس و مسجدالاقصی است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین همچنین بر ضرورت مقابله با جنایات شهرک نشینان صهیونیست که ارتش رژیم صهیونیستی حمایت کامل را برای آنها فراهم می کند، تاکید کرد.

این جبهه در عین حال تاکید کرد که تشدید عملیات مقاومتی و دفاع از ملت فلسطین در مقابل باندهای شهرک نشینان و جنایتکاری ارتش فاشیستی رژیم صهیونیستی نیازمند هم افزایی تلاش ها و ارتقای سطح اتحاد میدانی در صفوف مقاومت در کرانه باختری است.

محمد حماده سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز درباره پیامدهای تشدید حملات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری هشدار داد.

وی با تاکید بر اینکه ملت فلسطین به مقابله با اقدامات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه خواهد داد، افزود: خیزش ملت و جوانان ما علیه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جبهه خلق فلسطین برای تشدید عملیات مقاومتی در کرانه باختری

درخواست جبهه خلق فلسطین برای تشدید عملیات مقاومتی در کرانه باختری