مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:002022-12-28سياسي

حاج قاسم آرزوی شهادت داشت/ مردمداری و کار برای محرومان


همرزم شهید سلیمانی با اشاره به تلاش شبانه روزی شهید سلیمانی برای رفع مشکلات مردم گفت: هر زمان حاج قاسم وارد کرمان می شد به دنبال رفع مشکلات مردم به ویژه محرومان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زمانی از همرزمان شهید سلیمانی است که سال ها در کنار سردار دل ها در جبهه ها حضور داشته است، در آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با او به گفتگو نشستیم.

تکریم مادران شهدا زمانی با اشاره به انتخاب شعار جان دفا در سال جاری گفت: از ابتدای دفاع مقدس با حاجی آشنا شدم و از آن زمان تا شهادتش هیچ گاه ندیدم یک روز این شهید در کرمان بدون برنامه ریزی برای حضور میدانی در کنار مردم و حل مشکلات آنها سپری شود.

هیچ گاه ندیدم یک روز این شهید در کرمان بدون برنامه ریزی برای حضور میدانی در کنار مردم و حل مشکلات آنها سپری شود وی گفت: شهید سلیمانی هر زمان که از مأموریت های خارج از کشور باز می گشت و وارد شهر کرمان می شد یکی از مهمترین برنامه هایش دیدار با خانواده های شهدا و رزمندگان بود، با تک تک خانواده های شهدا تماس می گرفت و مانند یک فرزند به مادران شهدا سر می زند و امور آنها را پیگیری می کرد.

این همرزم شهید سلیمانی افزود: هر چند آرزوی شهید سلیمانی شهادت بود و بارها در سخنرانی هایش و در جمع دوستانش آرزوی شهادت می کرد اما وقتی در مقابل دشمن قرار می گرفت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم آرزوی شهادت داشت/ مردمداری و کار برای محرومان

حاج قاسم آرزوی شهادت داشت/ مردمداری و کار برای محرومان