مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 01:152022-12-28بين الملل

دمشق دیدار مقامات سوریه و ترکیه در مسکو را مثبت ارزیابی کرد


وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دفاع و مدیر سازمان اطلاعات کل این کشور با مشارکت طرف روس با وزیر دفاع و رییس دستگاه اطلاعات ترکیه در مسکو دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت دفاع سوریه نشست مقامات این کشور با همتایان ترکیه ای در مسکو را مثبت ارزیابی کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دفاع و مدیر سازمان اطلاعات کل این کشور با مشارکت طرف روس با وزیر دفاع و رییس دستگاه اطلاعات ترکیه در مسکو دیدار کردند.

وزارت دفاع سوریه بدون اشاره به جزییات مطرح در این خصوص، این نشست را مثبت ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است که وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای از برگزاری مذاکرات سه جانبه میان وزرای دفاع روسیه، سوریه و ترکیه در مسکو خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: وزرای دفاع روسیه، سوریه و ترکیه امروز چهارشنبه در مسکو مذاکراتی سه جانبه برای بررسی راه های حل بحران سوریه، مسئله پناهجویان و تلاش های مشترک برای مبارزه با گروه های افراط گرا برگزار کردند.

بیانیه وزارت دفاع روسیه در این خصوص اضافه می کند: پس از این دیدار، وزرای دفاع 3 کشور به ماهیت سازنده گفتگوها اشاره کردند و بر لزوم ادامه رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق دیدار مقامات سوریه و ترکیه در مسکو را مثبت ارزیابی کرد

دمشق دیدار مقامات سوریه و ترکیه در مسکو را مثبت ارزیابی کرد