مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 21:352022-12-29سياسي

مجلس تلاش خود را برای تحقق مطالبات معلمان انجام می دهد


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: مطالبات معلمان از دولت به حق بوده و مجلس تلاش خود را برای تحقق این خواسته ها انجام خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد سبزی شامگاه پنج شنبه در نشست با رییس آموزش و پرورش به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی گفت: امام (ره) پس از انقلاب، یک نحوه حکومت جدید را ارائه کردند، اما در سال های بعد از انقلاب، دولت های ما منطبق با این نوع حکومت اسلامی عمل نکرده اند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس بابیان اینکه پایه ریزی تربیت انسان در 7 سال اول زندگی او انجام می شود، گفت: در آموزش و پرورش نیز تا اینجا نگاه دقیقی نبوده است.

آیا همان نگاهی که به استاد دانشگاه داریم، به معلم ابتدایی نیز داریم؟ وی افزود: مطالبات معلمان از دولت و مجلس به حق بوده و مجلس نیز تلاش خود را برای تحقق این خواسته خواهد کرد تا نوع نگاه در حوزه آموزش و پرورش تغییر کند، چرا که شما معلمین رسالت بسیار بزرگی به عهده دارید.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مدارس ما دانش آموزانی مانند حاج قاسم سلیمانی ها باید تربیت شوند.

حجت الاسلام سبزی گفت: حاج قاسم چیزی برای خودشان نخواستند و همه کارها را در راه خدا انجام می داد، دشمن نیز افرادی را که سعی دارند در این مسیر باشند با مشکل مواجه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس تلاش خود را برای تحقق مطالبات معلمان انجام می دهد

مجلس تلاش خود را برای تحقق مطالبات معلمان انجام می دهد