مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 19:152022-12-30سياسي

نتایج رزمایش ذوالفقار 1401 نشان دهنده توانایی ارتش در حفظ تمامیت ارضی است


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اجرای موفق این رزمایش به دشمنان نشان می دهد که هر زمان و هرکجا علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند جواب پشیمان کننده ای دریافت خواهند کرد.

- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اجرای موفق این رزمایش به دشمنان نشان می دهد که هر زمان و هرکجا علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند جواب پشیمان کننده ای دریافت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری اظهار کرد: سالیانه برنامه های آموزشی مختلفی در نیروهای چهارگانه ارتش به مرحله اجرا درمی آید که در پایان هر مرحله آموزشی تئوری، یک رزمایش انجام می شود.

فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش افزود: در سه ماه آخر سال به منظور جمع بندی تمرین های انجام شده یک رزمایش مشترک بین چهار نیروی ارتش با قرارگاه پدافند هوایی برگزار می شود.

دریادار سیاری با اشاره به برگزاری رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش تصریح کرد: در این رزمایش انجام حدود 200 تمرین اعم از تاکیتیک هایی که باید اجرا شود و آزمایش انواع موشک های مختلف، آتش های توپخانه ای و به کارگیری سلاح و تجهیزات پیش بینی شده است.

وی گفت: فرماندهی و کنترل این رزمایش بزرگ بر عهده قرارگاه تاکتیکی ذوالفقار ارتش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج رزمایش ذوالفقار 1401 نشان دهنده توانایی ارتش در حفظ تمامیت ارضی است

نتایج رزمایش ذوالفقار 1401 نشان دهنده توانایی ارتش در حفظ تمامیت ارضی است