مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 23:052022-12-30بين الملل

نگاهی به جهاد بزرگ جان فدای ملت ایران و ثمرات آن


حاج قاسم در میدان رزم نظامی، توانست یک جنگ امنیتی ـ نظامی را در کل جغرافیای منطقه در ابعاد زمینی، فنی، دریایی، هوایی، موشکی و .

سازماندهی و فرماندهی کرده و با هوش و شجاعت و تدبیرش، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: اوایل تابستان 1390 بود، در حالی که بیداری اسلامی در کشورهایی نظیر مصر، تونس و.

شکل گرفته بود، اردوگاه استکبار و دنباله های آن تلاش کردند تا با مهندسی معکوس این موج مردمی و البته با تجهیز گروه های تروریستی تکفیری در مناطق مرزی سوریه و میدان داری آنها در اعتراضات مردمی علیه برخی ناکارآمدی ها، این حرکت های مردمی را به انحراف کشانده و شورشیان از نقاط مختلف جهان را با گرایشی از جنس اسلام آمریکایی و با ابزار تکفیر و خشونت عریان به کشورهای حامی مقاومت گسیل کنند.

این حرکت مزورانه که به تشکیل گروه های تروریستی از جمله داعش منجر شد، از مقطعی به بعد، علاوه بر سوریه، وارد بخش هایی از عراق هم شد؛ داعش تلاش می کرد با کشتار و قتل عام و نمایش چهره خون آشام خود، تلسطش را در منطقه تثبیت و جسارت و جرات مقاومت را از دیگران بگیرد.

* داعش و جنگ افروزی وحشیانه گروهک تکفیری-آمریکایی داعش که از هیچ قانون و مرامی پیروی نمی کرد، با درندگی و با رفتار وحشیانه و مسلح به تسلیحات به روز و انواع خودروهای زرهی، شهرها را یکی پس از دیگری، تسخیر و پرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به جهاد بزرگ جان فدای ملت ایران و ثمرات آن

نگاهی به جهاد بزرگ جان فدای ملت ایران و ثمرات آن