مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 07:402023-01-01سياسي

فراخوان دریافت مقاله نشریه دانشجویی «اتوپیا»


انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه محقق اردبیلی، برای انتشار شماره جدید فصلنامه «اتوپیا»، فراخوان دریافت مقاله و یادداشت داده است.

- انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه محقق اردبیلی، برای انتشار شماره جدید فصلنامه اتوپیا ، فراخوان دریافت مقاله و یادداشت داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، نشریه علمی تخصصی اتوپیا به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه محقق اردبیلی منتشر می شود و در راستای انتشار چهارمین شماره فصلنامه خود، پذیرای یادداشت ها و مقالات دانشجویان، نویسندگان، علاقه مندان و پژوهشگران است.

روابط بین الملل و سیاست خارجی ، خاورمیانه و غرب آسیا ، جامعه شناسی سیاسی ، مکاتب سیاسی ، اقتصاد سیاسی ، اندیشه و فلسفه سیاسی ، محورهایی است که علاقه مندان می توانند مقالات و یادداشت های خود را درباره آن ها، به نشریه ارسال کنند.

مقالات ارسالی باید بین 1000 تا 2500 کلمه و یادداشت های ارسالی باید کمتر از 1000 کلمه باشد و همچنین تاکنون در هیچ نشریه، مجله و وب سایتی منتشر نشده باشد.

علاقه مندان برای ارسال مطالب خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد محورهای مقالات و یادداشت های ارسالی، تا 20 بهمن فرصت دارند به شناسه @Arian_rzei2002 پیام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دریافت مقاله نشریه دانشجویی «اتوپیا»

فراخوان دریافت مقاله نشریه دانشجویی «اتوپیا»