مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:152023-01-01ورزشي

نیشابور قطب تیراندازی خراسان رضوی و کشور است


رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: نیشابور قطب تیراندازی استان و کشور است و ورزشکاران این شهرستان تاکنون مقام های بسیاری را در لیگ تیراندازی کشور کسب کرده اند.

-   مجمع عمومی سالانه هیات تیراندازی خراسان رضوی صبح امروز 11 دی ماه، با حضور رییس فدراسیون، رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی و اعضای مجمع برگزار شد.

غلامحسین نقدیان، رییس هیأت تیراندازی خراسان رضوی، با اشاره به 150 میلیون تومان بدهی باقی مانده این هیات از دوره روسای گذشته، اظهار کرد: سفر به شهرستان ها از جمله اقدامات اولیه ای بود که به آن پرداختیم.

در سفر به تربت جام با حمایت فرمانداری این شهرستان توانستیم سالن تیراندازی تربت جام را فعال کرده و بزرگترین مسابقات تیراندازی را در این شهرستان برگزار کنیم اما متاسفانه به دلیل کمبود بودجه این سالن افتتاح نشده است.

وی افزود: افتتاح نخستین سالن تیراندازی در تایباد، برگزاری مسابقات در خواف همچنین تقدیر از کادر هیات رییسه گذشته و برگزاری جلسه راهکارهای رفع مشکلات هیات تیراندازی استان بخشی از اقدامات انجام شده این دوره مدیریتی هیات تیراندازی است.

رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا لیگ تیراندازی کشور تعطیل شد، گفت: در حال حاضر با مشکل سلاح مواجه هستیم و این در حالی است که قریب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیشابور قطب تیراندازی خراسان رضوی و کشور است

نیشابور قطب تیراندازی خراسان رضوی و کشور است