مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:402023-01-02سياسي

شهادت سندی بر حقانیت راه شهید مولوی عبدالواحد ریگی است


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: شهادت شهید مولوی عبدالواحد ریگی راه ایشان را تقویت کرده و سندی بر حقانیت راهشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازابراز لطف نموده و پیامی صادر کردند و شخصیت این شهید چنین احترام و توجهی را اقتضا می کرد.

آیت الله محامی بیان کرد: دشمن آرامش، وحدت و پیشرفت کشور ما را برنمی تابد و با هر ابزاری به دنبال مقابله است.

وی ادامه داد: دشمن به سیستان و بلوچستان با توجه به موقعیت مرزی، وجود تنوع قومی و مذهبی و نیز مشکلات و محرومیت های موجود نگاه ویژه تری دارد و گمان آنها این بود که استان آمادگی لازم برای ایجاد آشوب را بیشتر از نقاط دیگر خواهد داشت اما به مانند گذشته مردم استان دین خواهی و ایرانیت خواهی خود را نشان دادند و دشمن با نتیجه دیگری روبرو شد و در زمانی که استان های دیگر دچار آشوب بود در استان ما آرامش وجود داشت که چنین چیزی نشان دهنده مردم فهیم، نجیب و شریفی است که اوضاع را به دستی شناخته و بر اسلام و وحدتشان تاکید دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از راه های ایجاد التهاب ترور بزرگان و شخصیت ها بود تا بتوانند سوژه ای علیه نظام درست کنند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: در یک مرحله شهید حجت الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی را به شهادت رساندند تا زمینه درگیری پیش بیاید اما مردم بص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سندی بر حقانیت راه شهید مولوی عبدالواحد ریگی است

شهادت سندی بر حقانیت راه شهید مولوی عبدالواحد ریگی است