مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:302023-01-02سياسي

برخی مدیران شایستگی مدیریت در پست ها را ندارند


برخی مدیران شایستگی مدیریت در پست ها را ندارند و یا انگیزه کار و درکی از واقعیت کشور ندارند که همین ضعف مدیریت باعث می شود در خط دشمن حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور در برنامه گردهمایی حقوقی که با حضور ریاست دانشگاه، اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معارف اسلامی و حقوق دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این مراسم مصادف با روز بصیرت و شهادت حاج قاسم سلیمانی شده است و توصیه بنده به دانشجویان که آینده این کشور در دست شما است، این است که افزایش علم و بصیرت را مورد توجه قرار دهید.

رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه امروز کشور ما با چالش هایی در زمینه اقتصاد، ضعف مدیریتی و هجمه مواجه است، گفت: حمله های ترکیبی علیه کشور ما برای ایجاد ناامیدی، رعب وحشت، ناامنی، القای ناتوانی، تحریم های سخت و ظالمانه و شبهه افکنی در ضروریات دین، به شدت ادامه دارد.

وی در ارتباط با ضعف مدیریتی در برخی از بخش ها تصریح کرد: برخی مدیران ما شایستگی مدیریت در برخی پست ها را ندارند و یا انگیزه کار و درکی از واقعیت کشور ندارند و همین ضعف مدیریت باعث می شود در خط دشمن حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران شایستگی مدیریت در پست ها را ندارند

برخی مدیران شایستگی مدیریت در پست ها را ندارند