مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:252023-01-02اجتماعي

الزام استفاده از ماسک در مدارس همدان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان همدان از لزوم استفاده از ماسک در مدارس استان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان همدان از لزوم استفاده از ماسک در مدارس استان خبر داد.

عبدالله جعفری در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت مدارس استان همدان در آستانه پیک هشتم کرونا، اظهار کرد: ما از ابتدای سال تحصیلی به عیچ عنوان نسبت به مقوله بهداشت در مدارس، فروگذاری نکردیم و رعایت بهداشت فردی، تأمین تجهیزات بهداشتی و آموزش نکات بهداشتی را براساس دستورالعمل ها دنبال کردیم.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در مدارس الزامی است، تصریح کرد: در حال حاضر استفاده از ماسک در مدارس نسبت به ماه گذشته بیشتر شده اما به علت فراز و نشیب بیماری ها ممکن است در مواقعی، استفاده از ماسک در مدارس کاهش پیدا کند.

جعفری با اشاره به تأمین اقلام مصرفی بهداشت محیط و فردی در مدارس، توضیح داد: اعتبارات خوبی در این زمینه برای تأمین ماسک، مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده درنظر گرفته شده و در حال تدارک یک محموله دو میلیاردی برای مدارس استان هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت مسائل فرهنگی و آموزشی، مطرح کرد: در این بحث با کمبود مراقبان سلامت مواجه هستیم و هر مراقب سلامت، 480 هزار دانش آموز را در مدارس شهری تحت پوشش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام استفاده از ماسک در مدارس همدان

الزام استفاده از ماسک در مدارس همدان