مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:452023-01-02اقتصادي

هفت خوان قوانین زودگذر برای واحدهای تولیدی


رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: در برخی از وزارت خانه ها قوانین روز به روز تغییر می کند و این تغییر سبب بروز مشکلات برای واحدهای تولیدی می شود که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: در برخی از وزارت خانه ها قوانین روز به روز تغییر می کند و این تغییر سبب بروز مشکلات برای واحدهای تولیدی می شود که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

غلامرضا حسن پور، امروز دوشنبه 12 دی در جریان بازدید از چند واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی ظرفیت های زیادی دارد، اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از استان های متدین در کشور است که مردمانش در همه صحنه های دفاع از نظام وانقلاب حضور پر رنگ داشته ودارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت های استان خراسان جنوبی ظرفیت مرز و همجواری با کشور افغانستان است، افزود: باید شرایطی فراهم شود تا این استان در زمینه تولید و صادرات نیز موفق باشد و از بازار کشور افغانستان بتواند به بهترین نحو استفاده کند.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه در جریان بازدیدی که امروز از چند واحد مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند داشتیم برخی از واحدها به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت خوان قوانین زودگذر برای واحدهای تولیدی

هفت خوان قوانین زودگذر برای واحدهای تولیدی