مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:302023-01-02سياسي

نام حاج قاسم در سراسر جبهه مقاومت به بزرگی و نیکی ماندگار است


رییس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بی تردید نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان سپهسالار ایران در سراسر جبهه مقاومت در تاریخ این کشور به بزرگی و نیکی ثبت و ضبط خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی پیامی به دومین همایش بین المللی مکتب حاج قاسم و رسالت دانشگاه که با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، صادر کرد.

متن پیام دکتر ولایتی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم میهمانان گرامی، اساتید محترم و فرهیختگان معزز سلام علیکم، در ابتدا لازم می دانم ضمن تسلیت سالگرد شهادت جانسوز سردار بزرگ اسلام و ایران سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش ابومهدی المهندس و نثار سلام و صلوات بر روح بلند آن شهیدان، از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمایم.

به راستی ایران اسلامی سرزمین دلیران، آزادمردان، جوانمردان و ماندگارترین کشور فرهنگی و تمدن ساز است و مردمان شریف و بزرگ آن میراث دار طولانی ترین و درخشان ترین تمدن بشری هستند.

این ملت با سابقه درخشان فرهنگی و تمدنی، همواره بزرگانی را در خود پرورانده است که در کوران حوادث و رویدادها همواره از عزت ایران دفاع نمودند و علم مردانگی، پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام حاج قاسم در سراسر جبهه مقاومت به بزرگی و نیکی ماندگار است

نام حاج قاسم در سراسر جبهه مقاومت به بزرگی و نیکی ماندگار است