مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:052023-01-03سياسي

تشییع شهدای گمنام خط بطلانی بر فتنه های اخیر بود


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تشییع شهدای خوشنام در مناطق مختلف کشور، خط بطلانی بر فتنه های اخیر بود تا منافقان و معاندان دست از دسیسه های خود بردارند.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تشییع شهدای خوشنام در مناطق مختلف کشور، خط بطلانی بر فتنه های اخیر بود تا منافقان و معاندان دست از دسیسه های خود بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل که با حضور شهید گمنام برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران همواره با بصیرت و آگاهی خود فتنه های دشمنان را در چهار دهه اخیر خنثی کرده و راه نجات انقلاب را در وحدت و همگرایی دانستند.

وی تصریح کرد: حضور و تشییع شهدای خوشنام در روزهای اخیر نیز راه مقابله با فتنه های منافقان و معاندان نظام است تا به برکت حضور این شهدا، حرکت های اخیر دشمن ناکام بماند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: این شهدا بودند که با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کرده و امروز همه ما طریق و راه شهدا را باید ادامه داده و با آنها عهد و پیمانی مجدد ببندیم.

محمدی اصل خطاب به فتنه گران افزود: فتنه گران داخلی و خارجی بدانند که این ملت با اخلاص و تلاش مجاهدانه در این چهار دهه از حیات اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع شهدای گمنام خط بطلانی بر فتنه های اخیر بود

تشییع شهدای گمنام خط بطلانی بر فتنه های اخیر بود