مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:102023-01-03سياسي

ولایتمداری ویژگی برجسته شهید سلیمانی بود/ «حاج قاسم» رمز مقاومت


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان ولایت محوری و ولایت باوری را ویژگی برجسته سردار سلیمانی ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایستاده اند و به وظیفه خود را انجام می دهند، افزود: امروز صدای آزادیخواهی در گوشه و کنار جهان بلند شده است.

وی با عنوان این حاج قاسم دنبال شهادت بوده است، افزود: بیش از 20 میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم شرکت کردند و امروز حاج قاسم رمز مقاومت و ایستادگی در جهان شده است.

حجت الاسلام طیبی فر با عنوان اینکه اندیشه حاج قاسم سلیمانی امروز بر اندیشه و روان مردم حاکم شده است، گفت: امروز شاهد آن هستیم که از کشورهای مختلف دنیا برای زیارت گلزار حاج قاسم به ایران می آیند.

وی با اظهار اینکه اثر حاج قاسم در دنیا مشهود است، گفت: آن هایی که دست به جنایت زدند هر روز دلهره و هراس دارند و نگران ان هستند هر روز حادثه ای نظیر سلمان رشتی برای آنان رخ دهد.

حجت الاسلام طیبی فر ولایت محوری و ولایت باوری را از ویژگی های شهید سلیمانی ذکر کرد و گفت: سردار سلیمانی غیر از دفاع از هویت اسلامی اندیشه ای دیگر نداشت و سال ها در کوی و برزن دنبال شهادت بود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان از حاج قاسم به عنوان دوستدار مردم در حوادث مختلف نظیر سیل و زلزله یاد کرد و گفت: ملت ایران در دفاع و پشتیبانی از رهبر انقلاب کوتاهی نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری ویژگی برجسته شهید سلیمانی بود/ «حاج قاسم» رمز مقاومت

ولایتمداری ویژگی برجسته شهید سلیمانی بود/ «حاج قاسم» رمز مقاومت