مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 23:402023-01-03اقتصادي

چتر حمایتی بر 29 واحد راکد و مشکل دار لرستان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در راستای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی، 29 واحد راکد و نیمه فعال استان زیر چتر حمایتی قرار گرفتند.

- علی جهانی 13 دی ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازطراحی و ارتقاء نظام پایش و شناسایی بنگاه های اقتصادی مشکل دار و ارائه راهکارهای اجرایی جهت حل و فصل مشکلات در اولویت این اداره کل است، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم دولت و وزارت کار حفظ و صیانت از اشتغال موجود است که برای این منظور با همکاری دیگر نهادهای اجرایی اقدام به رصد و شناسایی بنگاه های مشکل دار در اولویت کار قرار گرفت تا با مطرح کردن کمیته های تخصصی مشکلات این بنگاه ها حل و فصل شود و صیانت از نیروی کار و حمایت از تولید و پایداری بنگاه تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: طی نه ماهه امسال 14 کمیته استانی حمایت از بنگاه های مشکل دار با حضور دستگاه های اجرایی تخصصی در بخش های مختلف اقتصادی برگزار و مسائل و مشکلات این واحدها مورد بررسی جهت حمایت از بنگاه ها قرار گرفتند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه عمده مشکلاتی این واحدهای اقتصادی جرائم و استمهال بدهی بانکی، مالیات، بیمه، سرمایه در گردش، مالیات، محیط زیست و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایتی بر 29 واحد راکد و مشکل دار لرستان

چتر حمایتی بر 29 واحد راکد و مشکل دار لرستان