مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:102023-01-04سياسي

هیچ توافق جدیدی بین دانشگاه و شهرداری یزد صورت نگرفته است


رییس دانشگاه یزد در پی اظهارات چند روز پیش رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: هیچ توافق جدیدی بین دانشگاه و شورای اسلامی یا شهرداری در خصوص عبور بلوار از اراضی دانشگاه صورت نگرفته است.

- رییس دانشگاه یزد در ,واکنش به خبر عبور بلوار از اراضی دانشگاه: هیچ توافق جدیدی بین دانشگاه و شهرداری یزد صورت نگرفته است ایسنا/یزد رییس دانشگاه یزد در پی اظهارات چند روز پیش رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: هیچ توافق جدیدی بین دانشگاه و شورای اسلامی یا شهرداری در خصوص عبور بلوار از اراضی دانشگاه صورت نگرفته است.

عباس کلانتری در پی اظهارات چند روز پیش رییس شورای اسلامی شهر یزد مبنی بر رفع نگرانی این دانشگاه در خصوص عبور بلوار از اراضی دانشگاه گفت: هیچ توافق جدیدی بین دانشگاه یزد و شورای اسلامی یا شهرداری در خصوص عبور بلوار از اراضی دانشگاه صورت نگرفته است و آخرین توافق مربوطه به سال 1394 است.

وی در خصوص جزییات توافق نامه سال 1394 ما بین شهرداری و دانشگاه یزد افزود: در سال 1394 توافق نامه ای با امضای یازده نفر از مسئولین دانشگاه، استانداری، راه و شهرسازی، شورای اسلامی و شهرداری تهیه شده که بر اساس آن شهرداری و راه و شهرسازی و استانداری باید برای عبور بلوار اقداماتی انجام می دادند که متاسفانه به هیچکدام به تعهدات خود عمل نکرده اند، اما دانشگاه همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ توافق جدیدی بین دانشگاه و شهرداری یزد صورت نگرفته است

هیچ توافق جدیدی بین دانشگاه و شهرداری یزد صورت نگرفته است