مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:102023-01-04اقتصادي

تردد افزون بر 21 میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان وبلوچستان


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان گفت: طی 9 ماهه سال جاری، 21میلیون و 478هزار و 959 تردد در محورهای مواصلاتی این استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا یارمحمدی امروز در جلسه بررسی میزان تردد در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: براساس آمار های احصا شده توسط سامانه های تردد شمار محور های مواصلاتی جنوب استان،در این مدت 21 میلیون و 478 هزار و 959 تردد در محور های جنوب سیستان و بلوچستان ثبت شده که نسبت به مشابه سال گذشته رشد 20 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود:از مجموع تردد های انجام شده،2 میلیون و 766 هزار و 82 تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و 18 میلیون و 712 هزار و 877 تردد با وسایل نقلیه سبک انجام شده است که به ترتیب رشد 23/5 و 4 درصدی را نشان می دهد.

یار محمدی عنوان کرد :بیشترین تردد در محور ایرانشهر به بمپور و بالعکس،منطقه آزاد چابهار به سه راهی نیکشهر و بالعکس و محور چابهار به کنارک و بالعکس بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات جاده ای پایانه مرزی ریمدان و نیاز به دو بانده شدن محور های منتهی به این پایانه گفت:افزایش تردد در محور های منتهی به این پایانه مرزی و حضور پرشور زوار پاکستانی در ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد افزون بر 21 میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان وبلوچستان

تردد افزون بر 21 میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان وبلوچستان